به سامانه پشتیبانی مشتریان خوش آمدید

به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات و پاسخ گویی بهتر به شما، ما سیستم پشتیبانی آنلاین را راه اندازی نموده ایم. در سیستم پشتیبانی آنلاین به هر یک از درخواست های پشتیبانی کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که با استفاده از آن می توانید فرآیند پاسخگویی به درخواست ها یا شکایات را به صورت آنلابن پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است در سیستم پشتیبانی آنلاین نگهداری می شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت ها و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم وارد کردن ایمیل معتبر الزامی می باشد.

لطفا توجه داشته باشید که این سامانه متعلق به فروشگاه ما می باشد و فقط در صورتی که جزو مشتریان فروشگاه می باشید و سفارشی در آن فروشگاه ثبت کرده اید و در رابطه با آن نیاز به پشتیبانی دارید، از طریق ثبت تیکت درخواست خود را ثبت کنید، در غیر این صورت درخواست های خود را از طریق صفحه تماس با ما فروشگاه یا از طریق تلگرام مدیریت ارسال نمایید.

همچنین در طی یکماه آینده (30 مهر 97 تا 30 آبان 97) بدلیل شرکت در پیاده روی اربعین، در داخل کشور در دسترس نیستیم، به همین دلیل در این بازه سوالات خود را فقط از طریق تلگرام مدیریت فروشگاه ارسال نمایید.

ثبت درخواست جدید


در صورتی که در ارتباط با محصولات فروشگاه سوال دارید یا نیاز به پشتیبانی دارید لطفا یک تیکت ثبت نمایید.

پیگیری وضعیت درخواست ها


در صورتی که قبلا تیکت ثبت کرده اید، از اینجا درخواست خود را پیگیری نمایید.

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!